Witamy w naszych AKTUALNOŚCIACH

Na stronach naszych aktualności znajdziecie Państwo porady, jak aktywnie spędzić czas ze swoim dzieckiem w domu przemycając jednocześnie odrobinę terapii oraz różne ciekawe informacje dotyczące oferowanych przez nas zajęć.

wieszamy-pranie
TERAPIA RĘKI

Wieszamy pranie

To doskonała zabawa manipulacyjna. Zadaniem dziecka jest wieszanie prania na sznurku lub suszarce za pomocą klamerek. Ta zabawa jest genialna w swojej prostocie. Dziecko ćwiczy

CZYTAJ WIĘCEJ
Butelki sensoryczne
INTEGRACJA SENSORYCZNA

Butelki sensoryczne

Butelki sensoryczne to strzał w dziesiątkę, aby zająć dziecko na dłużej, oraz aby je wyciszyć. Przygotowanie ich jest bardzo proste a koszt niewielki. Będziemy potrzebować

CZYTAJ WIĘCEJ
zabawa-z-fasolkami
TERAPIA RĘKI

Zabawa z fasolkami

Fasola jaś – mała, delikatna, przyjemna w dotyku. Przydatna nie tylko w kuchni. Można wykorzystać ją w wielu zabawach i ćwiczeniach, dzięki którym ćwiczymy dłonie,

CZYTAJ WIĘCEJ
cwiczymy-umiejetnosc-przeliczania
ZAJĘCIA OGÓLNOROZWOJOWE

Ćwiczymy umiejętność przeliczania

Droga Mamo, drogi Tato! Przygotuj wspólnie z dzieckiem papierowe filiżanki. Pozwól dziecku zadecydować, jakiego będą koloru, niech je samodzielnie wytnie. Na każdej z nich umieść

CZYTAJ WIĘCEJ
Zabawa z pianką do golenia
INTEGRACJA SENSORYCZNA

Zabawa z pianką do golenia

Jest to jedna z najprostszych zabaw sensorycznych zaczerpniętych z pedagogiki M. Montessori. Podczas swobodnej zabawy, bardzo mocno oddziałujemy na zmysły dziecka. Pianka dostarcza wiele bodźców

CZYTAJ WIĘCEJ
makaronowe-szalenstwo
TERAPIA RĘKI

Makaronowe szaleństwo

Drogi Rodzicu! Szukasz pomysłu na kreatywne i twórcze spędzenie czasu ze swoim dzieckiem, które przy okazji usprawni jego dłonie oraz dostarczy mu wrażeń dotykowych? To

CZYTAJ WIĘCEJ

Najczęściej zadawane pytania

Pomaga w prawidłowym odbiorze informacji odbieranych drogą zmysłową (dotyk, słuch, wzrok, smak, węch, propriocepcja), ich prawidłowej organizacji na poziomie układu nerwowego, wynikiem czego jest właściwa reakcja organizmu człowieka. Jest to terapia poprzez ruch, gdzie terapeuta tak organizuje aktywności dziecku by dostarczyć mu niezbędnej ilości i jakości doświadczeń potrzebnych do rozwoju. Przekłada się to na umiejętności dziecka, które będzie mogło samodzielnie wykorzystać w sytuacjach codziennych np. pokonać lęk przed schodzeniem ze schodów.

Pomaga w prawidłowym odbiorze informacji odbieranych drogą zmysłową (dotyk, słuch, wzrok, smak, węch, propriocepcja), ich prawidłowej organizacji na poziomie układu nerwowego, wynikiem czego jest właściwa reakcja organizmu człowieka. Jest to terapia poprzez ruch, gdzie terapeuta tak organizuje aktywności dziecku by dostarczyć mu niezbędnej ilości i jakości doświadczeń potrzebnych do rozwoju. Przekłada się to na umiejętności dziecka, które będzie mogło samodzielnie wykorzystać w sytuacjach codziennych np. pokonać lęk przed schodzeniem ze schodów.

Pomaga w prawidłowym odbiorze informacji odbieranych drogą zmysłową (dotyk, słuch, wzrok, smak, węch, propriocepcja), ich prawidłowej organizacji na poziomie układu nerwowego, wynikiem czego jest właściwa reakcja organizmu człowieka. Jest to terapia poprzez ruch, gdzie terapeuta tak organizuje aktywności dziecku by dostarczyć mu niezbędnej ilości i jakości doświadczeń potrzebnych do rozwoju. Przekłada się to na umiejętności dziecka, które będzie mogło samodzielnie wykorzystać w sytuacjach codziennych np. pokonać lęk przed schodzeniem ze schodów.

Pomaga w prawidłowym odbiorze informacji odbieranych drogą zmysłową (dotyk, słuch, wzrok, smak, węch, propriocepcja), ich prawidłowej organizacji na poziomie układu nerwowego, wynikiem czego jest właściwa reakcja organizmu człowieka. Jest to terapia poprzez ruch, gdzie terapeuta tak organizuje aktywności dziecku by dostarczyć mu niezbędnej ilości i jakości doświadczeń potrzebnych do rozwoju. Przekłada się to na umiejętności dziecka, które będzie mogło samodzielnie wykorzystać w sytuacjach codziennych np. pokonać lęk przed schodzeniem ze schodów.