Nasi specjaliści . . .

Nasz zespół tworzy grupa specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną, ruchową, z całościowymi zaburzeniami rozwoju (osoby ze spektrum autyzmu, mózgowe porażenie dziecięce), z zespołami wad wrodzonych.

mgr Maria Konarska

Pedagog, oligofrenopedagog, nauczyciel rytmiki, terapeuta indywidualnej stymulacji słuchu dr K. Johansena, praktyk Tomatis® poziom II. W gabinetach Wspomaganie Rozwoju Dziecka "GAMA" prowadzi zajęcia z RYTMIKI.

mgr Sławomira Popek

Pedagog, pedagog specjalny, terapeuta osób ze spektrum autyzmu, praktyk Tomatis® poziom I. W gabinetach Wspomaganie Rozwoju Dziecka "GAMA" prowadzi DIAGNOZĘ ADOS – 2 i TERAPIĘ METODĄ TOMATISA®.

mgr Katarzyna Walczak

Pedagog, pedagog specjalny, terapeuta osób ze spektrum autyzmu, terapeuta integracji sensorycznej. W gabinetach Wspomaganie Rozwoju Dziecka "GAMA" prowadzi TERAPIĘ INTEGRACJI SENSORYCZNEJ i TERAPIĘ PEDAGOGICZNĄ.

mgr Justyna Kucharska

Pedagog, oligofrenopedagog, terapeuta osób ze spektrum autyzmu, terapeuta integracji sensorycznej, koordynator Wspomaganie Rozwoju Dziecka "GAMA". W Centrum "Gama" prowadzi TERAPIĘ INTEGRACJI SENSORYCZNEJ, TERAPIĘ PEDAGOGICZNĄ, TERAPIĘ RĘKI i ZAJĘCIA OGÓLNOROZWOJOWE DLA NAJMŁODSZYCH "SENSORKI".

mgr Kamila Chodyniecka

Pedagog, pedagog specjalny, logopeda.
W gabinetach Wspomaganie Rozwoju Dziecka "GAMA" prowadzi TERAPIĘ LOGOPEDYCZNĄ.

mgr Agata Waliszewska

Pedagog, oligofrenopedagog, fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej. W gabinetach Wspomaganie Rozwoju Dziecka "GAMA" prowadzi GIMNASTYKĘ KOREKCYJNĄ i TERAPIĘ INTEGRACJI SENSORYCZNEJ.

mgr Natalia Ławkiel

Psycholog Zdrowia, Trener Umiejętności Społecznych I i II stopnia
W gabinetach Wspomaganie Rozwoju Dziecka "GAMA" prowadzi TUS, TERAPIĘ PSYCHOLOGICZNĄ oraz KONSULTACJE.

Magdalena Olszacka

Pedagog
W gabinetach Wspomaganie Rozwoju Dziecka "GAMA" prowadzi TUS oraz TERAPIĘ RĘKI.

Marcelina Drobniewska

W gabinetach Wspomaganie Rozwoju Dziecka "GAMA" prowadzi TERAPIĘ LOGOPEDYCZNĄ .